tävling hos Jessica(:

jag är med i en tävling där 3st kan vinna varsin goodiebag värd 500:- st (:
Tävlingen hittar du HÄR Tävlingen avslutas 12 Februari!

alltså, det skulle betyda så himla mycket för mig om jag vann!
det här är en sån pris man verkligen vill vinna & behöver..
men tyvärr så brukar inte turen vara med mig, vilket är synd :/
men jag hoppas verkligen på vinst även om man inte ska ha så stora förhoppningar!

Man tävlar bl.a om:
Lösnaglar från Depend
Två nagellack
Smindosa ifrån ISADORA
Kroppslotion
Fructis Hårspray
Nivea Hair shining
Mascara Maybelline
Mascara ifrån YRIA
2 läppglans från Yves Rocher
4 Ansiktsmasker från Make up store
Armband ifrån HM
Loréal Paris Roll On Foundation
Ögonskugga make up store
2 Kajalpennor
Ögonbrynsrakare från Make up store
Ansiktsrengöring Loréal
4 Halsbnad från Bl.a Guldfynd&Guldmagasinet
Håraccessoarer från HM
Björn Axén Hårmousse
En hemlig present köpt på MAKE UP STORE


haha, vem skulle tacka nej till det här priset? ;D - inte jag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0